採用情報
著しいスピードで変化しつづけるデジタル環境。
企業、ブランド、サービスの成功はこれまで以上にデジタルのあり方に左右される今、
変化を取り入れたマーケティングとクリエイティブを合わせた総合デジタル戦略とアプローチが必要不可欠です。
アーティーズは常に最新のトレンドと技術を取り入れ、クライアントチームの一員として課題解決や目標KPIの達成に向かってプロジェクトに取り組んでいます。
著しいスピードで変化しつづけるデジタル環境。
企業、ブランド、サービスの成功はこれまで以上にデジタルのあり方に左右される今、
変化を取り入れたマーケティングとクリエイティブを合わせた総合デジタル戦略とアプローチが必要不可欠です。
アーティーズは常に最新のトレンドと技術を取り入れ、クライアントチームの一員として課題解決や目標KPIの達成に向かってプロジェクトに取り組んでいます。
Artyz is a digital strategy and creative agency with headquarters in Tokyo, Japan. We strengthen brands' online presence and optimize digital performance. Our clients range from global multinational brands to local brands, startups, and national governments. We are expanding our digital marketing team and looking for bilingual, creative thinkers who can plan and execute tailored solutions to our clients' digital marketing needs in the local market. We emphasize transparency and mutual trust, so communication is one of the core elements for successful candidates.
Job Description |
To work closely with the client side and Artyz internal team members to build tailor-made long-term digital marketing strategy and execution plans based on defined KPIs. Great opportunity to work with international brands in multicultural environments, with the possibility of international travel. This position is Tokyo based. |
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Responsibilities |
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Requirements |
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Benefits |
*visa support for non-Japanese residents |